Voorbeelden bij
kenteken problemen:

Bij dit voorbeeld waren allen bovenstaande gegevens bekend en
de R.D.W. heeft derhalve om meer informatie gevraagd.

Na aangeven waar men moest zoeken is men gaar borstelen op de
juiste plek en zie het resultaat: frame nummer (v.i.n.) en (NL)
typegoedkeurnummer "zijn boven water"

Telkens weer krijg is vragen over bovenstaand nummer dit is GEEN
type nummer maar een ingegoten onderdeel- of gietmal nummer.

Helaas een voorbeeld hoe het NIET moet links op de foto kun je
nog zien waar het typeplaatje origineel heeft gezeten hier is
tevens opnieuw een mogelijk ander framenummer (v.i.n) ingeslagen
en een ander typeplaatje gemaakt welke op de verkeerde plek zit
over het "oude" framenummer heen dit voetuig heeft tot
op heden ook geen kenteken gekregen mede omdat het een Duitse
uitvoering betreft.
LET ALTIJD OP BIJ
HET SCHOUWEN OF ALLE GEGEVENS JUIST OP DE PAPIEREN STAAT DIT VOORKOMT
EEN HOOP VRAGEN EN WERK OM BIJ ONTBREKENDE GEGEVENS ALSNOG EEN
KENTEKEN TE VERKRIJGEN.
De "truuk"
met de sticker werkt niet meer de schouwer moet aangeven of het
goedkeurnummer is ingeslagen of d.m.v. een sticker is aangebracht
dus voor voertuigen van na 1-1-1974 waar geen typegeodkeurnummer
is staat is schouwen zinloos men moet altijd met deze voertuigen
naar de R.D.W. voor een toelatings keuring.
Om wille van privacy
zijn de nummers deels onherkenbaar gemaakt.
Las modified 03-02-2006 ©
T.wildeman all years